středa 11. června 2014

Levandulová limonáda....





Levandulová limonáda podle Dity Pecháčkové,její kuchařku jsem zmiňovala.Další jednoduchá a přesto tak potřebná dobrůtka.



Jahody už pomalu docházejí,ale začíná červenat rybíz a letos zase uděláme rybízovou limonádku ta je skvělá.Recept na ní jsem si našla na MMB.



Z kuchařky Dity.P. je skvělá díky ní jsem se rozpomněla na spoustu dobrůtek z dětství:)))))))Zkuste to taky.Lenka


6 komentářů:

  1. Lení,
    téda to je úrodička levandule, voní až sem !
    Mě už také kvete druhým rokem mých 7 keříků :-)
    Právě jsem si opsala recept na limonádu a hned zítra jdu do ní ;-)
    Dnes jsem stříhala meduňku, měla jsem jí už přerostlou 1 m :-o
    Suším jí a na plotně dělám sirup.
    Moc prosím také o recept na rybízovou limonádu ?
    Díky a krásný tropický levandulový den ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko levandule je nádherná a limonádu určitě také vyzkouším .... a moc pochvaluji Tvůj blog , bydlení a keramiku, která je opravdu překrásná.Krásný večer...Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, máš pěknou úrodu levandule. Dělala jsem levandulový sirup a je také moc dobrý.
    Tvůj blog se mi moc líbí, vždy se hezky pokochám , parádní bydleníčko, zahrada i keramika, prostě supr.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, levanduli máš opravdu nádhernou. Limonádu určitě vyzkouším, recept vypadá zajímavě.
    Moc zdravím Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji za recept na levandulovou limonádu. Levandule není nikdy dost. Krásné léto. Rija

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to dobře, vyzkouším... škoda jen, že jsem spíš hledala z čerstvé levandule. Ještě uvažuji o obyčejném několikahodinovém výluhu. Jak by to asi tak chutnalo. Jinak můj blog s vařením je http://angelikavari.blogspot.cz/, kdyby Vás to třeba zajímalo. A můj normální http://angelikyblocek.blogspot.cz/, tam mám povídání třeba o turistice, nějaké úvahy, ale občas i vtipy. ;-)

    OdpovědětVymazat