pondělí 4. srpna 2014

Zdravím vás božské kytičky:))))

Náš domov je tak trochu poskládaný z různých kousků:))Sedačky máme již 14let neuvěřitelné.Koupila jsem si je kdysi v ikee jako svobodná baba a dodnes o ně s láskou pečuji.Kostičkové potahy nejsou jen tak ,bohužel zub času se na sedačce podepsal:))


                              Pohled už bez naší krásné košaté vrby.




Pohled z obýváku.Ráda bych nabídla více fotek a mám pocit,že fotím jen stále stejné a foťákem neumím více zabrat:))



Pokoj Matyáše.Stále maluje a tvoří.Lepil obrázky kde to šlo a tak jsem pořidila lištu za 40kč ťukla na zeď a nalepila spoustu kolíčků.Může si tam věšet co chce a hezky to vypadá:))))))a jak řekl můj syn:maminko ty jsi božská kytička:))))


Vstup do naše králoství.Dlažbu nejspíš ještě dlouho mít nebudeme,ale kamínky miluju hodně se v nich ztratí:)))

Mějte krásný den božské kytičky:))Vaše Lenka



                     

5 komentářů:

  1. Lenko, máte nádherný stůl v obýváku! Můžete mi, prosím, napsat odkud? Děkuji Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono byla to náhodná koupě přes MMB:))Pěkný večer přeji.Lenka

      Vymazat
  2. Leni, to je nádhera, pohled do zahrady, kamínkový vstup, nápad s kolíčkama. Paráda. Jen se zeptám, netahají se ty kamínky dál než mají?
    hezký den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko někdy ano do trávy,ale to spíše v zahradě zde na cestě a všude kolem baráku je tam kde má být:))
      Krásný večer přeji.Lenka

      Vymazat
  3. Leni, krásné - keramika, domeček, zahrada!!!!
    Pohodový dny :-)

    OdpovědětVymazat