čtvrtek 4. června 2015

Bezinková limonáda....

...rok utekl jako voda a už zase dělám bezinkovou šťávu.Určitě ji znáte,je osvěžující, hlavně teď v tom horku.V sobotu bude oslava tak se opět bude hodit do placu:)))

recept kdyby jste ho neměli:

1litr vody převařené, vlažné,25ks květu,1kg cukru letos jsem dala třinový,5ks citrónů a kyselina citrónová.Květy namočíme a necháme 24hodin,přecedíme přes plátýnko a vše přidáme,promícháme a postupně zahříváme.Jakmile se začne vařit odstavíme a plníme do zahřátých lahví.Necháváme v chladu v uzavřených lahvích a vydrží i pár týdnů.

Taky jsem si musela udělat radost a koupila si nádhernou hortenzii ne,že bych jich na zahradě měla málo:))ale modrou jsem ještě nedokázala udržet ani hnojivem,pokaždé jsou pak zase růžové.

Tak se mějte krásně v těch to horkých dnech a osvěžujte se:))))Lenka

 

 













2 komentáře:

  1. Taky se o víkendu chystáme na sběr :) ... tak doufám, že se povede líp jak minulý rok :DD .... Hortenzie je nádherná!! Já si dneska už zakázala návštěvy v zahradnictví, dávám do kupy zase kousek naší malé zahrádky a peníze jenom lítaj.... :D jsem zvědavá jak do dlouho vydržím... :DD Krásnej večer Leni ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Lení,
    zrovna včera jsme také byla na bezinkách a momentálně se mi louhují na plotně 2 velké hrnce ;-)
    Moc Ti děkuji za komentář ♥

    OdpovědětVymazat