pátek 5. června 2015

Blbnutí s foťákem....

...je vidět,že mě to opět chytlo.Musím si nafotit co nejvíce památky.Omlouvám se,že opět vkládám zahradu a nejen ji:)))stěhování se blíží a já začínám smutnět.Špatně se nám bude opouštět,když je v takovém rozpuku.Tady budu mít památku a budu si moct prohlídnout to co bylo pro mě nejhezčí.
Taky chystáme oslavu mého muže tak jsem koupila svítící koule na zahradu jsou překrásné.No a samozřejmě zkouška co si zítra vezmu na sebe.Protože bude horko zkouším overál nebo mé oblíbené šatičky.Vždyť to znáte mám vůbec něco na sebe?Častá otázka i když u mě jsou to převážně špivané kalhoty a triko, neustále v pracovním:)))Krásný den vám přeji.Lenka






















6 komentářů:

  1. Lení,
    také u nás se zítra slaví :-)
    Manželovi Jirkovi přeji vše Nejlepší !
    A ty si můžeš obléknout se svojí dokonalou postavou cokoliv, sluší ti totiž overálek i šatičky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, krásná zahrada, každý kouteček, jste šikovní. A moc Ti to sluší v obou modelech, být Tebou, během oslavy vystřídám oba :) Ať se vše daří a nesmutni dlouho, těš se na novou zahradu, určitě bude brzy také tak parádní, jako tato.

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší... :-) A zahrada překrásná, to už jsem psala. U nás se bude brzy taky slavit, tak to bude myslím dobrá příležitost objednat si nějaký pěkný kousek keramiky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni,
    Tobě to moc sluší !!!!!!!!!!!A nová zahrada bude určitě taky nádherná! Už se těšíme na foto z nového bydlení............Krásnou oslavu! J.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, Tvá zahrada je kouzelné místečko....fotila bych ji pořád.
    ...a Tobě to moooc sluší.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, jsi jako modelka a to říkám upřímně.
    Všechno pěkné. Konečně jsem se přihlásila, tak už můžu i komentovat a ne jen nakukovat.
    Dana

    OdpovědětVymazat