středa 10. června 2015

Soutěž...

jsem ještě nikdy pro nikoho nedělala.Ale protože jsem akorát vytáhla z pece naší novinku a jsem tak nadšená,že bych ji ráda někomu darovala.Kdo bude chtít může se zapojit a vyhrát tuto sadu.Porcelánový džbán a 2x hrnek.Kdo napíše správně kolik let dělám keramiku a bude vás více:)))bude losování.

Losování bude zítra přibližně v 18hodin.Krásný den vám všem.Lenka





56 komentářů:

  1. Ach, ty jsou. Poklona před Tvou šikovností.

    Keramiku děláš již 17 let :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lení,
    to je krása :-)
    Jestli dobře počítám tak by to mělo být od roku 1998, což mi vychází že už je 18 let ;-)
    Díky ti moc za komentáře ♥
    Zavolám !

    OdpovědětVymazat
  3. No tak takovému pokušení se nedá odolat. Nádhera.
    Keramikou se zabýváš 17 let.

    OdpovědětVymazat
  4. 17 let:) Vaše keramika je úžasná.

    Hezký den. H

    OdpovědětVymazat
  5. Leni nádhera, tak jestli správně počítám, tak 17 let ;-)

    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. 17 let je Vaše keramika nejen krásná, ale i praktická.

    OdpovědětVymazat
  7. Keramiku miluju, i jí užívat i se občas zapatlat hlínou. A na rozdíl od Vašich 17 let, já ji zatím občasně dělám jen 5. Krásný den, Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Leni spočítala jsem to na 17 let ;-) a svoji krásou si získala mnohé z nás. Máš překrásné kousky a ať se stále daří.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  9. Počítám 18tý rok a je nádherná.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
  10. Odhaduji, že keramiku děláte již krásných 17 let.
    Krásný den. R.

    OdpovědětVymazat
  11. Leni,
    řekla bych ,že 17 let . Některé Tvé kousky již zdobí náš byt. Hezký den . J.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni i já jsem napočítala , že se keramice věnuješ už 17 let . Moc tě pozdravuji ať se ti skvěle daří . Šárka

      Vymazat
    2. Leni, Tvoji keramiku dostávám od dcery k narozeninám a vánocům a moc se mi líbí.Myslím,že ji děláš 17 let a přeji Ti,abys ji dělala pro nás ještě mnoho let. Boža

      Vymazat
  13. jestli od roku 1998, jak je zde napsáno :-), tak je to už 17 let :-). Jak ten čas letí, že? Zdravím Dana

    OdpovědětVymazat
  14. Leni, Tvoji keramiku mám moc ráda. Takovému pokušení nejde odolat.
    S keramikou jsi se seznámila v roce 98 , tak by to letos mělo být 18 let.
    Měj se krásně. Jan

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Lenka, podla mojich výpočtov je to 17 rokov .... a dufam, ze ti to vydrzi este dalsich 100 :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  16. Leni i kdyz nevyhraju tak stejne budu muset od tebe neco koupit na dzbanky koukam uz od narozeni prvni dcerky a to na mimibazaru a uz vim proc me to porad k tobe laka 17 let je uz prece kus praxe :-) jen tak dal

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Leni,
    téda tomu se nedá odolat, to je tedy lákadlo :) Vaše keramika je nádherná a vychází mi, že se s ní zabýváte už 18tý rok :)
    Jste moc šikovná, líbí se mi i Vaše zahrada:)
    Krásný den Jana.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásný den,
    také i já miluji keramiku. Pokaždé si z nějakého zajímavého trhu zakoupím pěkný kousek. Vaše keramika je krásná, proto i já soutěžím :-) Keramice se věnujete od roku 1998 a je tomu již 17 let.

    OdpovědětVymazat
  21. Leničko, kdo by tohle nádheru nechtěl! A nejen tuhle! Těch 17 let je vidět, spousta práce, lásky,invence, trpělivosti...
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  22. Tak já se také zapojím a myslím, že 17 let, mám doma již slušnou sbírku a neustále se chodím kochat na mmb. Hodně úspěchů v dalším tvoření. Eva

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný den,
    pokud jsou mé výpočty správné a soudím podle většiny předchozích, že by mohly být tak je to 17 let. Přeju i dále spoustu inspirace a radosti nejen z práce, kterou děláte. Váš blog je velice příjemný, ráda se sem vracím.
    Krásný den, VeronikA

    OdpovědětVymazat
  24. Lenko, jak píšete ve svém profilu od roku 1998, tzn.17 let. I já mám tu možnost používat a kochat se vaší keramikou, kterou mi u Vás objednal manžel.
    Připojuji se ke všem přáním invence,vnitřní energie a inspirace...děkuju Mokopa

    OdpovědětVymazat
  25. Hezké odpoledne přeji,
    odpověď by měla být 17 let. Ať se Vám stále daří!
    Pěkný den
    Monika K.

    OdpovědětVymazat
  26. Moni, také zkusím, ale příště doporučím spíše skryté komentáře a pak zvěřejnění, je to 17 let, od roku 1998 :))... Máte překrásnou keramiku, tak třeba se štěstí unaví a sedne právě na mě :))... Přeji mnoho úspěchů, ať se daří i s přestavbou domečku.
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  27. Krásný den,
    jestli dobře počítám, tak je to 17 let. Věcičky děláte nádherné, už dlouho po nich pokukuju:-)
    Jen tak dál, Monika S.

    OdpovědětVymazat
  28. Milá Leni, že by 17 let?:-) Mám od vás už dozy na mouky, cukřenku, mísu, cedník, misky...., a tak bych si určitě ráda doplnila polici i tímto krásným novým setem:-) ať se daří, sleduji i vaše nové bydlení a jsem moc zvědavá na další fotečky. Pavla B.

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Lenka, tak toto si nemôžem nechať ujsť. Podľa Tvojho profilu viem, že keramiku robíš od roku 1998, čiže ak dobre počítam tak je to už 17 rokov.
    Budem veriť, že mi šťastíčko bude naklonené a Tvoja nádherná práca poputuje na Slovensko.
    Prajem Ti krásny deň, veľa šťastia pri prestavbe (poznam, tiež prestavujeme starý domček) a ešte veľa veľa tak krásnych výrobkov.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Leničko,
    tak ráda bych měla od tebe tuto překrásnou sadu, že se také zapojuji a píšu 17 let.
    Tento tvůj set je opravdu velmi povedený.
    Měj se prima při dalších společných letech s keramikou.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  31. Hezký večer Lenko,
    děkujeme za soutěž, takový nádherný set - to by byla výhra :-)
    Správná odpověď je krásných sedmnáct !!
    Fandím!
    Monika

    OdpovědětVymazat
  32. Leni, keramiku doma mám a radost mi dělá každý den, byl by hřích nezkusit štěstí. Sedmnáct let je keramika tvoje láska.....
    Jana

    OdpovědětVymazat
  33. Leni zdravím.Musím se také přidat,protože hnědé puntíky,tak to je srdeční záležitost.Své keramice,která je nádherná se věnuješ 17 let.Lenka Kozlovská

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj Leni, jestli dobře počítám - už je to 17 let. Keramiku máš krásnou , ráda chodím k tobě nakukovat.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj Leni, páni to už je let, dle mě to bude 18let. Měj se krásně pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  36. Leni, přidávám se k číslu 17...pokud dobře počítám od roku 1998.
    Jsem ráda, že pár kousků Tvé krásné práce mám doma.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  37. Lenko, do této soutěže se ráda zapojím (i když já mám více štěstí v životě než v soutěžích), tvoje keramika je nádherná. Počítám-li dobře, tak to bude 17.rok.
    Měj se krásně a mnoho dalších krásných kousků pro nás připravuj :-)

    OdpovědětVymazat
  38. Pokud spravne pocitam,tak vase keramika dela nase domovy krasnejsimi uz 18 roku ;) preji sikovne ruce i do dalsich let ;)

    OdpovědětVymazat
  39. Můj typ 14 let ...a zvu Tě k soutěži ke mě :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...myšleno, kdy Tvá nádherná keramika jde do světa ... od kdy se keramikou živíš(14 let) ... jinak též souhlasím, že 17 let to je, kdy jsi se setkala prvně s keramikou...Věrka

      Vymazat
  40. Tak 17 alebo 18 ? :))))
    Ja píšem, že s keramikou robíš 17 rokov ... Lenka, tvoja tvorba je prekrásna, a veľmi ti fandím ...
    Pozdravujem a prajem veľa nových nápadov ... :)
    Laura

    OdpovědětVymazat
  41. Leni, celých krásných 17let :) tak krásné losování :D

    OdpovědětVymazat
  42. Leni, já jsem napočítala 18tý rok. Tvoje keramika je moc krásná. Přeji spoustu dalších krásných nápadů a inspirace.

    OdpovědětVymazat
  43. Krásné ránko....tak Leni,já od r.1998 napočítala,že vytváříte tu nádheru 18tým rokem....je to tak??? ..... no jestli ne,tak to se mnou švihne,ten džbán musím mít,je úúúúúžasňákový! :-D
    Hodně nápadů a elánu do další práce přeje Marci

    OdpovědětVymazat
  44. Dobrý den, na vaše stránky jsme se dostala díky kamarádce. Máte úžasnou keramiku a jste moc moc šikovná. Odpověď na soutěž zní: 17 let a nyní vám začíná 18. rok vaší báječné keramiky.

    OdpovědětVymazat
  45. What a lovely desing. Simple and beautiful!!!
    Happy days
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  46. Tak já také zkusím štěstí :-) Odpověď je 18 let... Krásný den, spoustu nápadů a hodně spokojených zákazníků... Veronika

    OdpovědětVymazat
  47. PŘEJI KRÁSNÝ SLUNÍČKOVÝ DEN, ODPOVĚĎ ZNÍ: 17 LET TOMU JIŽ BYLO A NYNÍ 18. ROK TVOŘÍTE SVÉ KRÁSNÉ VÝROBKY. PĚKNÝ DEN

    OdpovědětVymazat
  48. Dobrý deň, Vaše výrobky sú veľmi krásne, je z nich cítiť naozaj tú lásku k hline. Vždy sa veľmi teším, keď si môžem prelistovať Vašu stránku. Odpoveď na súťažnú otázku je 17 rokov a začína sa Vám 18-ty. Prajem Vám aby sa Vám vo Vašej práci darilo :) Mária

    OdpovědětVymazat
  49. A tož já tipnu, že začínáte osmnáctým rokem a děláte ji plných sedmnáct..?
    Jinak na Vaši keramiku koukám s otevřenou pusou! Po zhruba pěti letech nás čeká stěhování z opraveného domečku do domu druhého, tak už mám v plánu něco z Vaší keramiky "uloupit" do nové kuchyně :).

    Pěkné dny

    Silva

    OdpovědětVymazat
  50. 17 LET TOMU JIŽ BYLO A NYNÍ 18. ROK

    OdpovědětVymazat
  51. Leni, přesně tak, jak píše Péťa, 17 let a letos jedeš 18.rok....

    OdpovědětVymazat
  52. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat