čtvrtek 18. června 2015

Ty jsi má levandulová.....

a taky muškátová.Když jsem byla mladší ,muškáty jsem nechtěla,dnes jsou to hlavní co si v zahradě hýčkám.Jo jo stárnu a neměnila bych.

Začala jsem stříhat levanduli,letos je opět nádherná:))))stříhám za včasu,protože pak ještě trochu nakvétají a ty už nechám až do jara.Taky bude zase levandulová limonáda ,na tu se moc těším:))))Lenka

















13 komentářů:

  1. Leničko, miluji levanduli a miluji muškáty......krásně Ti všechno kvete, je to pastva pro oči.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Lení,
    strašně ti to mezi nádhernou levandulí a rozkvetlými muškáty sluší !
    Na jedné fotce jsi jako ze Slunce, seno, jahody ;-)
    Mě se letos levandule také hodně rozrostla , měla bych už také začít sklízet !
    Limonádu jsem ještě nezkoušela, tak to musím letos napravit !
    Krásné léto !

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, nemám slov, to je nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji levanduli !! :o))) a na obyčejné muškáty také nedám dopustit. Jen mi má letitá levandule letos dává najevo, že bych jí měla příští rok koupit nové, mladé, plné života, kamarádky, že ona už ty květy lepší mít nebude. Je znát, že je u vás tepleji než u nás na severu. Já si musím na sběr ještě počkat. A moc ti to s úsměvem mezi kytičkami sluší. Vážně :o).
    Krásné dny Leni.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko, to jsou tak nádherné fotografie! Z Tebe září plno sluníčka.. a štěstí. radost pohledět! Muškáty i levandule jsou také moji favorité :-) zrovna včera jsem koukala, že už budu muset levandulku taky seříznout .-)

    OdpovědětVymazat
  6. Leni,
    nádherné fotky ,moc Ti to sluší !!!! Hezké léto!!! J.

    OdpovědětVymazat
  7. Leni,moc Vám to na té Vaší nádherné zahrádce sluší...a muškáty máte nádherně nakvetlé ,já ještě nemám ani květ,snad vás doženu....měla bych dotaz odkud máte ten krásný proutěný plůtek pod muškátama???Přeji krásné léto!!!!Lucerna už má své místečko a pítko to budu dávat zítra....Mikeška

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, moc hezké fotky - jak s levandulí, tak s muškáty!
    Taky začnu sklízet a vyzkouším tu limonádu!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Leničko, ach, krásné - co krásné, překrásné fotečky!! Nejen kytičky, ale i Vy mezi nimi - moc moc Vám to sluší. Tak mě napadlo, mohla byste poslat tyto nádherné do nějakého časopisu, je přece škoda, aby zůstala tato nádhera "jen" na blogu, určitě byste vyhrála nějakou cenu a potěšila tak spoustu lidiček. Bez přehánění - foto jak z luxusního zahraničního časopisu.
    Přeji Vám spoustu dalších nápadů a přenádherné léto. Libuš

    OdpovědětVymazat
  10. Leni dnes jsem objevila tvůj blog...je nádherný. Budu se sem moc ráda vracet.

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý večer , Leni.
    Jen náhodou jsem objevila Váš blog , nádherně útulné bydleníčko a krásná zahrádka.
    Rádá se zase podívám jak se Vám daří ve Všem budování nového hnízdečka.
    Jen záříte, krása. Silvie

    OdpovědětVymazat
  12. Leni, krásná zahrádka, bydlení i keramické umění :-) Moc Ti to sluší s muškáty (ty jsem jako dítě taky moc nemusela a teď na ně nedám dopustit) i u levandule :-) Tvá keramika mi učarovala a protože se hodně ráda hrabu v hlíně, přemýšlím o něčem pěkném do zahrady. Až něco vymyslím či vyberu, určitě se ozvu se zakázkou :-) Krásné dny A.

    OdpovědětVymazat