pondělí 8. června 2015

Vydařená sobota...

oslava manželových narozenin se povedla.I to horko se zvládlo bez bazénu,protože ten už máme složený u budoucího bydlení.Dost se jedlo,hojně pilo a sranda byla taky.Nejvíce se snědlo ovoce a zeleniny.Nejhezčí pocit mám ,když už se blíží noc a nikomu se stále nechce domů:))))







Přírodní chlazení....








Moje těhulková sestřička opéká domací sýr našeho dědy,poprvé je dělal na gril.Tati jsi borec:)))




Bramborákové,výborné.Dala jsem tam šunku,česnek, různé koření podle chuti a hlavně sůl a nakonec posypala sýrem,bazalkou a pažitkou.Těsně před vyndáním a ty bylinky opravdu zázrak:))))Formu jsem hodně vytřela máslem,máme to moc rádi:)))



A tobě lásko moje ,přeju,aby těch dalších čtyřicet let si prožil naplno jak to půjde a to nejlépe se mnou:))))))))))))))))))))


6 komentářů:

  1. Zlatíčko ahoooj,
    obrovská gratulace a pevné nervy při rekonstrukci.
    Měj se krásně a těším se na nové fotky z přestavby pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
  2. Vydařilo se Vám to báječně, tak to má být!
    Dodatečně všechno jen a jen to nejlepší.
    Krásné dny Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Když se na oslavě sejdou lidi co se mají rádi, může klidně i pršet a zážitky jsou krásné. A vám se velmi vydařila, šťastné úsměvy mluví za vše.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko to je krásný příspěvek :-) a koukám, že máš velkého muže jako já :-) docela jsou si i dost podobní :-O Tak dodatečná gratulace ke kulatinám
    :-)

    OdpovědětVymazat