čtvrtek 11. června 2015

Vylosovaná vítězka je .....

Monika Kyselová!!!!!!!gratuluji Moniko,džbán a hrnky jsou tvoje.Správná odpověď je 17let.

Nesmutněte ženy ,ráda pro vás zase něco připravím:)))))Moniko prosím napiš mi na lhloza@seznam.cz kam balík poslat.

Moc vám všem děkuji za účast a také za krásná přání.Keramika je pro mě skoro jako chleba,bez ní už to prostě v mém životě nejde.

Mějte se moc krásně a zase brzy tady naviděnou....Děkuji Lenka

 

 

 



 




6 komentářů:

  1. Gratuluji výherkyni a pokud bude další soutěž, ráda se opět zúčastním - tedy pokud budu vědět odpověď :o))).
    Krásné dny Leni.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji výherkyni k tak krásné soupravě ....a protože mi soutěž nějak unikla :-((( ..už se taky těším na další ♥ Leni tvoje keramika je prostě nádherná!!! Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji Monice a tobě Leni přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji výherkyni a popravdě moc jí závidím :) ale v dobrým, ať keramika krásně slouží a já se du zase kochat na mimibazar :) keramiku si nadělím za porod :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji, ať dobře slouží, z hrnečku se pije opravdu exkluzivně.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Leni, i když jsem nevyhrála, bylo to "pěkné těšení". Výherkyně musí mít opravdu velkou radost.
    Dana

    OdpovědětVymazat