středa 24. června 2015

Vzpomínám....

....na to,když se nám narodil život.Musím se smát,moje kamarádka jednou říkala co já jsem vůbec před dětma dělala,vždyť jsem se musela děsně nudit.

Od září bude z našeho syna školák a ve mě to probouzí vzpomínky.Je mi smutno,že mu končí to bezstarostné bytí.Když se mu ráno nechce do školky tak nejde.Ale do školy, to už bude muset.

Navždy v něm uvidím své milované mimčo a nechce se mi  věřit,že tak rychle roste.Nastoupí ve škole, kde já jsem chodila první dva roky a pak jsem se musela s mámou odstěhovat.

Jako když nás osud vrací zpátky, tam kam patříme.Ještě pár dní a už tam budeme.....

Zalovila jsem ve starých fotkách a zavzpomínala jaké to bylo a dnes?Dneska ráno jsme se pohádali kvůli tkaničce,lenoch líná si je nechce zavazovat.Když ho napomenu,že se prý o sebe umí starat sám.Koukám a vztek se mnou pumpuje a už jedna letí pěkně na zadek.A teď tady na něj koukám a už se těším až ho zase pomačkám:))))Lenka






















4 komentáře:

  1. ... jsem si tak krásně poplakala teď :)... ♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Leni krásné vyznání ....a mačkej dokud to jde, čím budou starší, tím už méně budou od mámy chtít :o))), budou se stydět. I když já je občas popadnu ještě dnes i když jsem vedle nich taková mrňavá. A oni se jen tak pousmějí... Uteklo to tak rychle. Ještě že se nyní mohu muckat s vnoučaty :o).
    Krásné dny Leni.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda Leni, v kolikátém týdnu jsi porodila? Byl to mrňousek tedy, ale teď už je to veliký chlap.
    A školy se neboj, ono to půjde samo, uvidíš.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat