pátek 5. února 2016

Soutěž....

...sice později než jsem slíbila.To je tak,když člověk míní a život mění:))

Vyhrát může každá z vás.Stačí,když mi napíšete vaše motto.Vzpoměla jsem si na neteřinku,která řekla

Pouze život,který žijeme pro druhé ,stojí za to.

Sama teď přemýšlím jaké je moje,ale asi žádné nemám. Často opakuju  

Zítra je taky den ................tak snad to:)))

Budu se těšit, ráda si je přečtu a jednu z vás vylosuju.Výhra jsou tyto tři věcičky, slánka,miska a dóza.

Pište do neděle 17hodin.

Tak se zatím mějte krásně.Lenka







88 komentářů:

  1. :-) Tak moje životní moto? Tak důležité je pro mě to co mám i na svém blogu, tedy: Přátelé jsou jako hvězdy, nevidíš je pořád, ale přesto víš, že existují.

    OdpovědětVymazat
  2. :-) Tak moje životní moto? Tak důležité je pro mě to co mám i na svém blogu, tedy: Přátelé jsou jako hvězdy, nevidíš je pořád, ale přesto víš, že existují.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Leničko, já se snažím řídit tímto : Nedělej druhým to,co nechceš, aby oni dělali tobě.
    Krásný víkend
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, proti stresu se řídím tímto : Co můžeš udělat dnes, můžeš udělat i zítra.
    Hezký večer Boža

    OdpovědětVymazat
  5. Ta keramika je úžasná! Moje životní moudro je: "I cesta dlouhá tisíc mil začíná prvním krokem" Krásný víkend přeji :) Adéla

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, to je nádhera. Motto: Lidé se mění, někteří zůstávají, jiní odchází. Ale Ti nejdůležitější jsou tady pro nás navždy!
    Přeji krásný zbytek týdne a další skvělé nápady. Ajka

    OdpovědětVymazat
  7. Driv to bylo co te nezabije to te posili od te doby co mame deti je to spi bordel v byte stastne dite :-) Hezky vecer Radana

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné nádobí Leni.Moje motto:Ať každý den stojí za to.Pěkné dny přeji Kamila

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj zlatíčko,
    já se držím hesla: co mě nezabije, to mě posílí a zítra je taky den,.....
    Měj se krásně pa pa Zmorkusovic

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno zlé je pro něco dobré,tak asi, ale bývají chvíle kdy si říkám "pro co ?" a čas nakonec ukáže. Krásný víkend přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  11. ...moje je celkom jednoduché...ži a nechaj žiť! ...máš zlaté ruky Lenka! Pekný večer! Danka.

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý večer,

    musíš věřit v sama sebe, abys věřila v ostatní. Nádherná práce.....

    Přeji pěkný večer. Jana a Věrka

    OdpovědětVymazat
  13. Leni....krásné" nezbytnosti"....jedna z mnoha moudrostí pana Jana Wericha....."Člověk má dělat to,co umí,co potřebuje ke štěstí"
    Hezký víkend,Jitka

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko,také nemám v životě motto,kterého bych se striktně držela. Ale občas si říkám,když nejde o život,jde o .....:-)Jste moc šikovná,vyrábíte úžasnou keramiku.
      Pohodový večer. Lenka

      Vymazat
  15. Oblíbila jsem si a neustále si to říkám : Netrap se tím, co nemůžeš ovlivnit.
    A ještě: Přátelství je otevřená náruč.
    Leni tvá keramika má srdíčko, to z ní cítím, zatím mám jen pár kousků, ale určitě svou sbírku rozšířím.
    Měj se krásně.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký večer, moje je "Všechno vždycky dobře dopadlo, skončí den a skončí divadlo.." je to z jedné písničky od Jiřího Suchého a funguje skvěle...
    Krásné tvoření! Jana

    OdpovědětVymazat
  17. Moje motto je: Když chceš duhu, musíš se smířit s deštěm. Keramiku máte parádní, pokud se na mě neusměje štěstí, pošlu objednávku. Děkuji za soutěž :-) Radka

    OdpovědětVymazat
  18. Leni, moje heslo je" Co tě nezabije, to tě posílí !!! Mnohokrát se mi už to v životě potvrdilo ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  19. Leničko , při nedávném shlédnutí filmu ,,Malý princ,, mi utkvělo jedno moudro : Co je důležité ,je očím neviditelné.
    Přeji pěkný večer ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  20. Nikdy není příliš pozdě začít žít své sny
    a
    Vyber si práci, která tě baví, a ani jediný den svého života nebudeš muset pracovat

    OdpovědětVymazat
  21. Leničko,
    zájem o tvou keramiku je obrovský a já se tomu vůbec nedivím !
    Já se snažím řídit heslem, které mám na svém blogu - Žij a nechej žít !
    Měj krásné dny !

    OdpovědětVymazat
  22. Už od základky, kdy se mi jen líbilo a teď už je víc: Dum spiro spero. Dokud dýchám, doufám.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  23. Krásný večer Leni,moje motto.Člověk nemá zestárnout dokud nezmoudří.
    Jiřina

    OdpovědětVymazat
  24. Ahoj Lenko. Moje motto je ,,Co tě nezabije to tě posílí,, Ahoj Andrea.

    OdpovědětVymazat
  25. Leničko....své motto mám na blogu - Dej každému dni příležitost,aby se stal nejkrásnějším dnem tvého života.
    Keramika je jako vždy kouzelná.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  26. žij tak, jak chceš aby žili jiní, čin tak, jak mají činit jiní a nekonej to, co nechceš aby jiní konali tobě, bud sama sobě svou paní a budeš mít spokojený život....... to je motto mého života.
    Krásná keramika. DanaOlga

    OdpovědětVymazat
  27. Milá Leničko,motto asi nemám, ale považuji za důležité z Na východ od ráje TIMŠEL - MŮŽEŠ. Pak z Malého prince Zůstáváš navždy zodpovědným za to, cos k sobě připoutal a od Johna Lennona ...Až pak jsem pochopil, ze krásy je třeba dotýkat se srdcem...Krásné dny a večery. Irena

    OdpovědětVymazat
  28. Leničko, to je opět taková krása!
    Já si poslední dobou často říkám, "užívej a ceň si toho, co máš, ne toho, co nemáš":-)
    Měj krásné dny,
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  29. Milá Lenko, jste neuvěřitelně šikovná, máte zlaté ruce, já se řídím tím "Žij tak, jako by tohle byl tvůj poslední den":)
    Pa
    eoon@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Leničko, já se už dlouho řídím mottem - kdo chce kam....
    A musím napsat, co to Vám asi píšou i jiní, máte moc šikovné ruce, závidím.

    OdpovědětVymazat
  31. Leni moc zdravím a chválím opět nádhernou keramiku . Moje moto ? nemám žádné , ale čím jsem starší tím víc si říkám ,, Nejsou pro nás dúležité věci , ale chvíle , okamžiky a čas strávený s těmi které milujeme ".
    Přeji krásný den , Šárka




    OdpovědětVymazat
  32. Moc vás Leni zdravím, máte krásnou keramiku a spoustu trpělivosti a šikovnosti :-) snažím se řídit mottem:Nedělej druhým to,co nechceš, aby oni dělali tobě..krásný víkend..Pavlína

    OdpovědětVymazat
  33. ... "Všechno vždy končí dobře, a pokud ne, znamená to, že ještě není konec. “ ... Tohle se stalo mým hnacím motorem. Hezký den, Danča :-)

    OdpovědětVymazat
  34. Já se řídím heslem, co Tě nezabije, to tě posílí a děti poslední dobu učím, nedělej druhým, co sám nemáš rád :-). Hezký víkend. Dana

    OdpovědětVymazat
  35. Leni, Tvá keramika je překrásná a bydlení, ať již to původní či to rodící se, mě vždycky velmi inspiruje a obdivuji Tvůj smysl pro krásu a pečlivost.
    S mým mottem toho asi mnoho nevyhraju neb nepatří k těm líbivým, ale řídila se jim již má moudrá babička a ač velmi zbožná, říkávala: "Když nejde o život, tak jde o h...o", tedy o nic a pak motto: "Hlavně se ze sebe nepos..t".
    Promiň za ta slova, ale vystihují to tak nějak nejlépe a ač jsem se je již mnohokrát snažila něčím nahradit, ve své syrovosti jsou prostě nejsilnější.
    Ať se Ti daří! Šárka

    OdpovědětVymazat
  36. Mým mottem se stalo heslo paní Růžičkové "Na tragickej život jsem pes " a také "Nejhorší je smrt z vyděšení" :o)) Nový dekor keramiky je jednoduchý, praktický, ladící s interiérem kterékoli kuchyně což vnímám velmi pozitivně.Působí klidně a sofistikovaně.Zamilovala jsem se asi ;o) Vaše Mokopa

    OdpovědětVymazat
  37. Leničko, mým už dlouholetým heslem je CARPE DIEM, užívej dne, pro mě to vystihuje vše. Vaše keramika je moc krásná, jemná a něžná, myslím si, že jste již s ní udělala hodně radosti. Přeji vše dobré a krásné.
    Zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
  38. Leni, keramika je nádherná !!! Jednoduchá a přitom překrásná.
    Já mám motta dvě: že všechno zlé je pro něco dobré a žij a nechej žít.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  39. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  40. Zaujíma ma vaša prestavba, veľmi sa mi páči aj vaša keramika. Moje motto? Aj ono sa rokmi mení :-)
    "Keď ráno vstávaš, mysli na to, aká vzácna výsada je byť nažive - dýchať, myslieť, tešiť sa, milovať."
    Zdravím a prajem mnoho tvorivých nápadov!
    Daniela

    OdpovědětVymazat
  41. Milá Leni, tvoje keramika je tak úžasná, že i já se připojuji se svým mottem:
    1) všechno zlé je pro něco dobré!!!
    2) Nedej na první pohled, podívej se podruhé!!!
    3) Každý se narodil jako originál. Je ale na každém, jestli jím zůstane!!!
    Měj se krásně a ať se daří!!! Pavla

    OdpovědětVymazat
  42. Máš nejen pěknou keramiku, ale i spoustu elánu a chutě do života....Občas potřebuju "pozvednout" náladu a to u tebe najdu vždycky....Často říkám...nikdy neříkej nikdy.....hezký den Milada

    OdpovědětVymazat
  43. Milá Lenko, moje celoživotní motto zní: ...všechno je tak, jak má být...
    Děkuji, s pozdravem Pavlína

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj Leni, naše motto s manželom máme overené zo života a to také, že čo investuješ do druhých to sa ti stonásobne vráti. To je jedno či čas, lásku, peniaze, ochotu, pomoc,..nie vždy sa ti to vráti od toho istého človeka, veľa krát ti to vrátia úplne cudzí ľudia. Ale ten kolobeh sa vracia. Prajem pekný deň a veľa zdravia. Mmirka
    jakubist3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Ahoj Leni."Zajtra budem o tom premýšlať"(: alebo inak povedané."nechaj starosti na konˇa,ten má vačšiu hlavu".Obdivujum krásu vašej keramiky,len škoda,že u nás sa zakúpiť nedá.Prajem pekný denˇ

    OdpovědětVymazat
  46. Milá Lenko, jsi šikula a máš smysl pro krásno, v keramice, v bydlení, i z komentíků vyzařuje pohoda.
    Často, když se nám nedaří, jak si představuji nebo přeji říkám - asi to tak mělo být....
    Dana

    OdpovědětVymazat
  47. Leni, je to nádherné, moc ráda zkusím své štěstí. A mé moto zní "Nežijeme tak, jak chceme, ale jak umíme". V poslední době se nám dost poměnily plány, sny a touhy... a proto si stále častěji opakuji toto motto, které jsme měli jako maturanti :) A my doma se prostě snažíme "umět" co nejlépe :) Krásné dny, Jola

    OdpovědětVymazat
  48. Lenko, máte zlaté ruce. Moje motto je: "Vše se děje pro mé dobro!" Je v tom hodně pravdy, i když někdy se zdá, že se děje jen to špatné, tak s odstupem času vždy najdu něco pozitivního. Hezký víkend Monika
    monika.soukupva27@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Lenko, budu se opakovat, ale Vaše keramika je úžasná. Už mám na zahradě Váš domeček a ještě plánuji dokoupit několik kousků. Jinak se v životě řídím heslem "Žít a nechat žít". Moc se mi líbí Vaše nově vznikající bydlení. Připomíná mi Francii - to asi ten kámen a okenice... Mějte se hezky Gábi gaso@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Milá Lenko, já vlastně nemám motto, které bych si každý den opakovala. Ale často si říkám, že dokud nejde o život tak nejde o nic.Co nechceš, aby Ti jiní činili nečiň Ty jim.A moje babička vždycky říkala, že co má bejt ,stejn jednou je.A musím přiznat, že jí v tom dám občas i za pravdu.A i já se připojuji k obdivovatelkám VAší keramiky, ze které je cítit srdíčko:-) . Mějte krásný zbytek víkendu. Jana.

    OdpovědětVymazat
  51. Milá Lenka, Vaše výrobky sú nádherné!Moje celoživotné motto " Nesnaž sa prevýšiť ostatných, ale sám seba."
    Papa Aňa.

    OdpovědětVymazat
  52. Dobrý den, Lenko, jsem tvoje velká obdivovatelka. Jsem nadšená z tvého bydlení a tvé keramiky. Moje motto? Když čtu motta výše napsaná, přemýšlím, zda je moje motto publikovatelné. Ale ano, napíšu ho. Snad nikoho nepohorší. Není vlastně ani tak moje, jako mojí kamarádky z fakulty, Bezvadného a skvělého člověka. Naše cesty se po ukončení studia rozdělily a nyní se vídáme jen zřídka. Není čas, bohužel. Na Evu si ale velice často vzpomenu a její motto je vlastně teď mým mottem. Omlouvám se na ne příliš vybraný slovník, ale jinak by to tak nevyznělo. I Eva ho tak říkala. Tak tedy: " Z prdele ksicht neuděláš". Pro vysvětlení, není to o vzhledu, používám ho, když se prostě něco nepovede, když něco nešlo vyřešit jinak. Přeji krásný zbytek víkendu. Olina o.zunova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Milá Leni, nedá mi to, doplnit si sbírku Vašich výrobků - super nápad. Já sama asi nejvíc propaguji - ráno, moudřejší večera i když sama jsem do všeho dost hrr :-) Přeji krásný víkend ♥ pa Hana
    stejskalova.hana@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Dobrý podvečer paní Lenko, motto kterým se řídím já - Nedej na první pohled,podívej se podruhé. Jinak musím Vám říct, že Vaše keramika je moc hezká- vyzařuje z ní Vaše duše - je vidět, že Vás práce s hrnčířským kruhem velice baví a dáváte do té práce právě kousek svého já.
    Hezký zbytek dne
    Vám
    přeje Blanka
    klosovabl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  56. Leni...jako vždy máte vše úžasné....
    mé motto je:
    Žádná hora není nekonečná a některé jsou strmější než druhé....Mějte se krásně Ivana
    babinska.ivana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Leni moje motta jsou:
    Nefňukat,ale rvát se!
    Včerejšek je minulost, zítřek je budoucnost, ale dnešek je dar.
    PáPá Romana

    OdpovědětVymazat
  58. Lenka, krásna práca, ste veľmi šikovná. Snažím sa držať heslá: nechodil si v mojich topánkach, ak má nesúď.

    OdpovědětVymazat
  59. Dobrý večer, krásné výrobky jako vždy! :-) Mnohokrát jsem se v životě přesvědčila, že se řídím v životě větou "Nikdy neříkej nikdy!"

    OdpovědětVymazat
  60. Leni moc zdravím.Ty víš,že jsem hlavně na přírodní keramiku.No,ale tato taky nemá chybu.Prostě BOMBA!!!No a já se taky přídám.Nás nikdy ničím naši nadřízení nemúžou nasrat naboť nejsou normální.Pa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
  61. Dobrý večer Leni, nádhera jako vždy. Vaše keramika je nádherná svojí jednoduchostí a přesto není obyčejná -je dělaná s láskou a uplně to z ní čiší. Moje motto je: Nelituj druhého, pomoz mu...
    Hezký večer
    Eva H.

    OdpovědětVymazat
  62. Krásne ako vždy .....
    moje je "nech mi radšej závidia ako by ma ľutovali"
    s pozdravom Irena

    OdpovědětVymazat
  63. Moje motto asi žádné není, ale v případě, že bych si něco měla vybrat tak to bude, že ŽIVOT JE BOJ, ALE STOJÍ ZA TO.

    OdpovědětVymazat
  64. Krásné jako vždy...
    Moje motto je ,,Nikdy neříkej nikdy,,
    S pozdravem
    Petra

    OdpovědětVymazat
  65. Milá Lenko, moc zdravím a jsem vaše obdivovatelka, keramika je nádherná. Jste moc šikovná a nadaná. moje motto je: Sama jedla, sama pila, sama sobě rady dej!. kontakt: martin.lizanec@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Nikdy niceho nelituj - takove je moje motto. Leni, nadherne bydleni, krasna keramika. Kdyz nevyhraju, koupim si ji od Vas do me nove kuchyne :-)

    OdpovědětVymazat
  67. Lenka, nádherná keramika. Biela je moja obľúbená. A moje obľúbené motto: "Náhody neexistujú". Pá, Maja

    OdpovědětVymazat
  68. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  69. Lenizrovna jsem se přišla podívat co je u Tebe nového a co nevidím u leničky probíhá soutěž tak se pokusím zůčestnit i když nevím jestli to půjde mi to Google nebere já mám Seznam,zkusím. Moje motto je :
    "Kde nic není ani čert nebere" Krásné dníka přeje Luďka Šoborová

    OdpovědětVymazat
  70. Dlouho jsem premýšlela o mém životním mottu.ne nich víc,ale asi nejvíc výstižné,je : Žít a existovat Teď a Tady,protože minulost nezměníš a budoucnost nevymyslíš. Vlídnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  71. Dlouho jsem premýšlela o mém životním mottu.ne nich víc,ale asi nejvíc výstižné,je : Žít a existovat Teď a Tady,protože minulost nezměníš a budoucnost nevymyslíš. Vlídnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  72. Zdravim :) Lenicko me motto je:zit s cistim stitem ;) a druhe kazdy problem se da vyresit :) Katka Kuklova

    OdpovědětVymazat
  73. Milá Leničko, děkujeme za soutěž - výhra je lákavááá!!
    a motto?
    *Šťastný mámy maj šťastný děti*
    a také
    *I pád na držku je pohyb dopředu*
    :-)

    OdpovědětVymazat
  74. Hezký den, mým životním motem je citát:

    "Až přijde den, který na střepy rozbije Tvůj sen,
    tak neplač a zatni pěsti, vždyť říká se, že střepy přinášejí štěstí."

    Několikrát jsem se přesvědčila, že to opravdu funguje.

    OdpovědětVymazat
  75. Leničko, nejdřív pochválím překrásnou keramiku, je to opravdu nádhera!
    A životní motto? Moc se mi líbí to z filmu Forrest Gump "Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš, co ochutnáš" a taky "Život je jen náhoda, jednou si dole..." však to znáš:o)
    Přeji krásou slunečnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  76. Hezký den, moc ráda chodím nakukovat na Váš blog....a motto?,,Je třeba žít a ne jen existovat..."
    Krásnou neděli....Mirka

    OdpovědětVymazat
  77. Hezký den, mě se moc líbí : Není špatné,že nemáte všechno.Je špatné,když si neuvědomujete, co všechno máte... Zuzka

    OdpovědětVymazat
  78. Dobrý deň Lenka,
    často svojim dcéram opakujem slovenské príslovie: "Kto lenivo žije, sám seba bije."
    Prajem všetko dobré a veľa tvorivých nápadov.

    Milota
    msabolova@netkosice.sk

    OdpovědětVymazat
  79. Dobrý deň Lenka,
    často svojim dcéram opakujem slovenské príslovie: "Kto lenivo žije, sám seba bije."
    Prajem všetko dobré a veľa tvorivých nápadov.

    Milota
    msabolova@netkosice.sk

    OdpovědětVymazat
  80. Dobrý den, nevím jestli je toto zrovna motto, ale na svatebním blahopřání mi kamarádka napsala.
    Život je krásný a umět ho žít je velké štěstí, přeji Vám, aby jste to dokázali.
    Ať každý den stojí za to.
    Nevím proč, ale pamatuji si ho i po 23.letech....

    Pěkný den. Jana

    jana.prekopova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Málo práce veliký efekt, to je heslo väčšiny z nás uponáhlaných žien. Ale ako vidieť z mnohých blogov sú aj dievčatá ktoré sú panny zázračnice a vedia nádherné veci a precízne. Majte sa najlepšie ako viete.

    OdpovědětVymazat
  82. Milá Lenko, já vím, že již nesoutěžím, ale přesto napíši svoje motto: "Nenajdeš-li mír ve svém vlastním srdci, nenajdeš ho nikde na světě!" Pomáhá mi to, kdy je ouvej... Přeji hlavně zdravíčko, pohodu... :-)

    OdpovědětVymazat
  83. Moje motto je- Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř!

    OdpovědětVymazat
  84. Hi Lenka ,, que bonitas juego de losa ,, me gusta mucho comer en ellas

    OdpovědětVymazat
  85. Pekný deň Lenko! Opäť krásna keramika, ste šikulka. Pred 37 rokmi sme dostali svadobý pozdrav "Žite tak,aby Vám všetci závideli". Zuzana

    OdpovědětVymazat
  86. Pekný deň Lenko! Opäť krásna keramika, ste šikulka. Pred 37 rokmi sme dostali svadobý pozdrav "Žite tak,aby Vám všetci závideli". Zuzana

    OdpovědětVymazat
  87. Dobrý večer Leni,mám tři NEJ kamarádky a naše motto zní: "Jsem zdravá,krásná,chytrá,dokonalá."
    A každý den je nádherný:)
    Mějte se krásně a moje email.adresa: janicka.doskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat