čtvrtek 30. června 2016

A protože už mám....

...celkem dost prázdných stěn, začala jsem se pídit po něčem originálním ,co se mi bude líbit dlouho:))

Ne ,že bych neměla dost obrázků a fotek,ale ještě stále nevím kam je přesně dát.Jen tak s nima chodím a zkouším kde by mohli viset.Takže je zase položím zpátky a počkám na správnou chvíli:)

Ale nad jídelní stůl jsem chtěla opravdu něco jemného a do stylu,který mám ráda.

No a to mi opět splnila Pavla,kterou jsem už také párkrát zmínila.Její práci mám ráda a domluvíme se na každém detailu.A tak nám ušila krásné obrázky.Také nám ušila pevné záclonky do kredence,aby to co nemá být vidět ,bylo krásně schované.

Tak se můžete podívat na její práci.Pavla G. (patomajo)

Sama jsem si koupila obyčejné dřevěné rámečky,které jsem natřela, odřela a přidala k nim provaz,aby to mělo trochu grády:))))


















7 komentářů:

  1. Ahoj
    Máš to móóc hezké.....pěkně jste si to bydleníčko zařídili.Moc práce to dalo....je mě to jasné,ale výsledek je supr.Obrázky se hodí a i ty se mě moc zamlouvají.Hezké léto Marťula

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko,
    moc hezké bydlení . Odkud máte kredenc , je nádherný ............Krásné léto !

    OdpovědětVymazat
  3. Lení,
    sladěno vše do posledního detailu !
    Ty vyšívané obrázky se srdíčky v rámu s provazy nad jídelním stolem nemají chybu :-)
    Krásné léto celé rodině !

    OdpovědětVymazat
  4. Boží. Máš to vymazlené do posledního detailu. Nádhera, Lení♥

    OdpovědětVymazat
  5. Boží. Máš to vymazlené do posledního detailu. Nádhera, Lení♥

    OdpovědětVymazat