pátek 25. listopadu 2016

Pod stromeček....

....psali jste si kde jsem vzala ty krásné vyšívané utěrky a prostírky na kterých fotím keramiku.

Tak vám vložím odkaz na jednu úžasnou paní Ivanku https://www.fler.cz/ivana-hrncirikova .Náhodou jsem ji objevila na pinterestu a doslova mě to chytlo za srdce.Její ruční práce je to co jsem hledala do našeho bydlení.Povlaky na polštáře,utěrky,košíček na pečivo atd...Utěrky normálně používám mám to ráda,nerada na ně jen tak koukám:))a do košíčku pravidelně krájím pečivo k snídani.Obchůdek má na fléru tak se můžete podívat.Vyrobila mi pár věcí i na zakázku takže si myslím,že jí můžete napsat.Lenka







6 komentářů:

  1. Vyšít tyto vzory musí být pěkná piplačka! Závidím těm šikulkám, které na to mají trpělivost, já hrozně nerada dělám nějaké takové titěrné práce. :D Paní je moc šikovná, její výrobky jsou velmi vkusné. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný kousky.Určitě je to velká piplačka,klobouk dolů před paní,že má tu trpělivost.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, krásně ladíš.. selská, originální a hlavně poctivá práce.. Paní je šikulka a Ty sis skvěle vybrala ♥ krásný advent sluníčko☼♥ :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, děkuji za tip ... krásná práce, hned jdu nakouknout .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hộ hàng mỹ về VN uy tín, giá rẻ.

    OdpovědětVymazat